‘Kunnen sparren met collega’s en goede begeleiding vind ik belangrijk’

 

 

Eerder werkte ik bij een grote organisatie waar ik mij voornamelijk bezighield met de functionele kant van Microsoft 365. Ik wilde mij meer aan de technische kant ontwikkelen, maar aan deze ambitie werd geen gehoor gegeven. Ik raakte in gesprek met BCONN en er werd meteen een concreet plan opgesteld hoe ik mij kan verdiepen in de technologie van Microsoft 365 in het team van IT Services.

 

Dit team levert op een moderne manier managed services aan bedrijven die hun IT uitbesteden aan BCONN ICT. Dit sprak mij direct aan en ben toen bij BCONN gestart als technisch specialist Microsoft 365.

 

Ik werk nu met Microsoft 365 in de praktijk en daarnaast krijg ik ook de mogelijkheid om technische certificeringen te halen. In ons team heeft ieder zijn specialisatie, waardoor ik gemakkelijk kan sparren met collega’s over bijzondere situaties bij klanten. Bovendien kennen we elkaar allemaal, dus het is gemakkelijk om contact met elkaar te zoeken. De lijntjes zijn kort en daar hou ik van.

 

Mijn manager is zelf specialist Microsoft 365 en begeleidt mij erg goed. Hij neemt de tijd als ik vragen heb en geeft advies hoe je iets moet doen. En zo leer je het toch het beste: door het gewoon zelf te doen! Het vertrouwen dat ik van BCONN hierin krijg vind ik heel tof.

 

Stefan de Heus

×

Heb je een vraag?

Klik hieronder om ‘m snel te stellen aan ons via WhatsApp!

×